Godmorgon sweden!

Tro det eller ej. Men jag är vaken. Och vakna klockan 8. Ännu en timme tidigare än igår. Vilket inte betyder att jag kommer gå upp klockan sju i morgon. Nej. Men idag ska jag nämligen först på tippen och lämmna lite saker, sen ska jag och evve svänga in på birsta! Hoppas värkligen på någe REA REA REA.

Vi bestämde oss för att åka vid 10. Och eftersom det är så HIMLA FINT VÄDER IDAG, så slängde jag in en maskin tvätt. Där av att jag klev upp så tidigt. Så nu sitter jag och väntar på att jag ska bli lite pigg och göra mig helt klar, sen hoppas på att jag får i mig lite frulle innan jag måste åka.



Vill bara önska min mor lycka till idag. Och även nicke, hoppas du får provjobba! :)

Nä nu måste jag sätta igång med lite saker.
Ha en jätte fin dag!





















Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack gumman, det var gulligt att du tänker på mig.

kram kram

2009-05-07 @ 09:47:14
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0