En regnig dag..

Idag har det bara blivit en inne-sittar-dag. Har lekt kokerska enbart typ. Och surrat med evve. Senare blir det till att följa med henne till stan. Hon ska kika till någon adress. Kul att komma väg och göra nått iallafall. Tror jag även ska kika på en hårfärg. För de ser fan inte bra ut nu. Hatar mycket utväxt. Får kika om de finns nån billig färg! 

Det blev de grillad kyckling today. Så jäkla gott är det. Fast de blev grillat kyckling, spagetti och fisksås(!?). Men dom som känner mig borde ju veta att de inte är nå konstigt att blanda i min mun. Jag blandar de mästa.



Nä ta de lugnt alla ikväll. Kanske uppdat. nått mer sen. Får se. Kanske med en ny hårfärg? Funderar på att bli mer åt brun. Så jobbigt med svart på sommaren. 

                 











Kommentarer
Postat av: annie

precis!! ;)



Haha, nej har ingenting roligt inplanerat iaf :( Har du det?

2009-05-05 @ 18:15:06
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0