Full rulle!

Idag har värkligen vart full rulle. Börja med att jag och mor for ut till birsta. Var tvungen att lämmna tillbaka jeansen. Min rumpa var inte bekväm. Så strosa vi runt lite, och mor köpte pyjamaser till Levis och Noel. Så hittade även jag ett par nya jeans på Carlings. Kanske inte några som var lik dom första, men jag trivdes i dom. Så dom fick de bli. Sen fick jag även två par tröjor. Tack så jätte mycket mammi! Så himmla snällt! Och något jag behöver.

Har ju tyvärr inga bilder, ingen kamera, hade jag haft mobilen kunde jag ju fixat. Men den är ju inlämmnad som vanligt.

När vi var på Ikea så fick jag ett samtal. Jag fick förfrågan om jag ville jobba! Och såklart ville jag det! Så från ungefär klockan 15.00 har jag stått och tagit beställningar i en Thai kiost ute på Alnö. Gick jätte bra, var 2 jätte roliga personer som jag jobbade med. Var tydligen en av de flästa beställningarna denna dag. Så måste ju säga att de gick riktigt bra för att vara första gången!

Så nu sitter jag på Gärdehallen och luktar matos! Bror kom och hämta mig när jag jobbat klart. Så vi satt nyss här och käkade thai mat, och såg början av Let´s Dance.

Nä nu ska jag fortsätta se de. Han själv lär ju snart ska dra ut och spola isen. Vi satt nyss och dräggla över tjejerna som dansar, deras ben! Vem skulle inte vilja ha dom?


Aja, Kiss and Goodby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0