150KG KVINNOR!

Idag har jag och evve hållt på att donat inför lördag.
Då är de ju nämligen Angeltävlingen i hassela. Och såklart har jag och några till brudar ett lag. Så idag fixade vi lite utstyrsel.



Vi kommer vara så snygga. Och vist är de fint väder ute? Så skönt att de börja bli bart på vägarna. En sak som är mindre bra är att förtsätter de att smälta, så kan det hända att angeltävlingen blir inställd. Vist är de kul med finväder, men solen får gärna ta de lite lugnt tills på lördag! 

Fick även reda på nyss att nu har jag och mitt lag mört bokad och klar för oss, nicke var snäll och ringde Hans-ivar i hassela. Så han la undan. Perfa!

Detta blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0