Sömnmedel i potatisen?

Idag vart det en tripp till stan. Började med att luncha med Maria, Evve, Maja, och Stoffe. Gick på Charm och tog en bakad potatis. Sen gick jag, maria, evve och strosade runt. Jag måste hitta en klänning till midsommar bröllopet. Men när jag väl hittade någon så fanns de ju inte i rätt stl. Får väl kika i birsta istället.








Efter stan, åkte jag hem till mor. Känner mig helt nockad! Trött som fan. Börja undra om det var nå sömnmedel i min potatis? Eller så är jag bara trött i allmänt. Idag vart även hemresan från flyget efter bulgarien klar. Så nu känns det skönt att allt är fixat. Nu är det bara att längta!

Något annat som jag längtar efter är skattepengarna. Dom skulle ju vist komma denna vecka. Eller säkert nästa också. Skulle iallafall kännas jäkligt bra att få dom nu. Kanske inte bara är jag som tycker det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0