Näst sista dagen..

..i stugan. Vi har det riktigt bra här. Synd det är lite myggigt ute, är alldeles prickig. Men inne är de ju lugnt. Vi har mest busat varje dag här. Åkt lite fyrhjuling och studsatt studsmatta och myst. Tänkte lägga i båtmotorn också så vi kunde ut och fiska. Får se hur det blir. Ikväll ska vi allafall grilla. Ska bli så himmlans gott!

Annars nyss så kände jag för att jag också ville ta vara på Halebops sommar erbjudande. Så jag unna mig det. Fyllde på mobilen med 300kr och fick gratis sms hela sommaren! Känns ju rätt skönt! Man sms:ar ju faktiskt mer än man ringer, iallafall jag.
Halebop, still the best.
  



Jag tänkte ju lägga ut bilder sen dopet här. Men jag känner att jag orkar inte. De är några stycken och sitter ju fortfarande på segt internet. Men jag tror inte att någon dör för det. Nu ska jag gå från datan och dona lite. 

Hejsvej från skogen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0