Fullspäckat?

Lite i alla fall. Fick nyss reda på att jag kom in på kursen Engelska A. Så i början av september ska jag börja plugga i 10 veckor. Känns väldigt bra. Jag hoppades värkligen på att jag skulle komma in, men det trodde inte hon på komvux. Så ringer hon idag, och berättar att jag kom in ändå! Wiiiho!

Sen börjar man ju jobba om 2 veckor också. Och efter jobbandet bär det av till rättvik, en vecka. Sen närmar vi oss min och majas utomlands resa!!! Så de känns ganska fullspäckat ändå. Men har ju inte lagt de här jobbsökandet åt sidan, måste ju ändå ha ett jobb.

På lördag, modsommardagen, blir det bröllop! Längtar jätte mycket! På midsommar blir de också hassela. Blir väl lite drickande då också. Men får inte bli dålig till dagen efter! Längtar som ett tok till helgen!

Just nu sitter jag och nicke hos far. Tänkte dra till hassela, men jag ska till tandläkaren jätte tidigt i morgon. Då är det ju rätt onödigt att åka idag till hassela om jag ändå måste åka tillbaka tidigt i morgon igen.


Aja, får skriva lite mer nått i veckan. Har väl kanske vart lite dålig på det nu några dagar. Men hoppas alla mår bra!

Kiss and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0