Hemma=Skräpmat?

Nu är man hemma. Jäkligt skönt faktiskt. Anna och jag har precis beställt käk från biteline. Va jäkligt sugen på en kebabrulle, men de sluta med en pizza. Tycker de har blivit ganska mycket svull käk nu på sistonde när man varit hemma. Måste nästan bli ett stopp på det. Men de är ju så gott. Haha!


Tog även med mig lite saker hem från lägenheten idag. Så ska jag ta rästen nästa gång jag far tillbaka. Sen är de slut.  Hemma på heltid alltså. Vart inte långvarit där uppe inte. Men men, så kan de gå, men bara att ta nya tag. Jag försökte ju, och de gör mig stolt. Att jag änns åkte upp ensam. Yeeah! Aja, men just nu känner jag bara för att dra utomlands och ha kul och bli brun. Känner mig så bajs blek och ja, usch! Men de behövs ju fick pengar för de också, vilket de är knapert om. Jag får helt enkelt sitta och längta efter min pizza nu istället. Och kanske flirta lite med mor sedan att låna hennes bil och dra till maja en sväng. Min bil står ju nämligen kvar i åre. Den lille plåtstackarn



Ha en bra kväll alla tisdags surfare! :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0