Helgen!


Fredagen vart jävligt strässande kan jag ju först nämna. Men på kvällen när allt var igång hade jag så jäkla kul! Även om många som skulle vart med inte var de, och om inte alla var utklädd, så tänker jag inte klaga. För så bra var de. Sen vissa som var där va de så himla kul att träffa. Och de va bara skratt o tjo hela kvällen/natten. Inge bråk eller något alls. Tror faktiskt dom flesta hade kul. Senare på natten när många dragit så bestämde vi oss för att dra ner på stan också. I våra snygga outfits. Vi hamnade på Bk. Där hade vi också jäkligt kul. Även om de inte varade så länge, eftersom dom stängde. Kvällen avslutades med max. Inte så ovanligt kanske.

Jag lovade ju att knäppa massa bilder. Tog med mig kameran, synd bara att jag gjömde fixa batterier. Fast igentligen gör de inget, för jag har ingen kabel till min kamera ändå.  

Så här är några bilder, de flesta tidigt från festen.
Snodda av peter och evve!




  
  
    
 

Dagen efter var jag och maja duktiga som få och klev upp vid 9 på morgonen! Lokalen skulle ju nämligen vara städad till klockan tolv. Kan säga att de sved riktigt att kliva upp så tidigt..men, vi fixa de. 



Lördag!

På dan vart de bara att jag, maja och peter var hos maja och degade i hennes soffa. Vi hade inte äns på tv:n. Så vi satt ändast och pratade i ungefär fyra timmar. Haha. Och på eftermiddagen så kom Dalle och Forslund och hämtade oss. Dom två skulle på middag hos modig. Så vi tre bestämde oss för att göra hemma gjorda tunnbrödrullar hos peter. Satt som en smäck. På kvällen drog vi alla till modig. Vart nån cider och nån öl. Men ändå en lugn kväll. Var på Railway och kikade. Sen åkte vi mest bil bara med dalle, som var chaffis. 



Söndag!

Vaknade jag och maja upp hos henne. Dalle kom och hämtade oss, och vi tre åkte ut på elgiganten för att hämta min mobil som var klar. Sen begav vi oss till modig för att hämta lite saker vi lämnat kvar. Kvällen slutade iallafall med bio! Jag, maja, dalle, forslund och åslund gick på Yes Man. Och vilken film! Hur bra som hällst. Där fick man sig ett gott skratt kan jag ju säga! 



Jaja, där va en liten kortfattad version av min helg. Orkar inte skriva allt. Men lite uppdatering vart de. 
Ha de finfint alla! Kiss and hugs!   

Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla mysig va söndagen:) Det måste vi göra om. OFTA!

2009-01-27 @ 17:50:34
Postat av: Maja

Ps. Du måste skicka bilderna till mig;)

2009-01-27 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0