Flytta?

Japp, idag blir de en packa-städa-sorteradag. Nu i veckan flyttar jag nämligen på heltid till pappa. Till Matfors. Mor ska ju flytta. Och dom ska flytta till en mindre lägenhet. Så nu kommer jag bo i matfors. Har inte sovit där på evigheter känns det som. Så de ska faktiskt bli skönt på något sätt att komma dit.


De jag har framför mig idag:

Rensa och slänga allt skit
• Packa ner de jag ska ha med mig i flyttkartonger

• Slut städa inför visningen på lägenheten

Sedan nu någon dag. Vilken de nu blir. Idag skulle ju vart bäst kom jag på. Ska jag åka på morgonen till pappa och fixa till i lillstugan. Ser ut som ett helvete där nu. Står ex 2 sängar på varann. Ena ska slängas, det är nickes gammla. Men kan säga att den gjort sitt. Hyffsat sliten. Så nu när jag fått min egna hem, sen Erik lånat den i sin lägenhet. Så byter jag naturligt vis! Sen vill jag få årdning där i övrigt innan jag tar dit alla mina saker som ska dit från mor. Men de är ju ganska normalt.

I övrigt har jag fått tillbaka min mobil. Så jävla skönt. Slippa den andra muppmobilen.
Helgen skriver jag om sen.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0