El Taco!

Ikväll blev de tacos. Hos modig med maja, modig och simon. Sen kom de lite fler folk dit. Men både jag och maja tog de lugnt. Och eftersom dom drog på krogen, så for en annan hem.

I morgon ska man ju nämligen upp skit tidigt. Då blir de till att åka till åre med pappa. Ska ju hämta hem alla saker från lägenheten! Ska bli så himla skönt att få hem allt. Och bilen! Och alla kläder! Så får se när man är hemma igen. Blir väl på kvälls kvisten.




Vet att bilden kanske inte är den bästa.
Men min mobilkamera suger när de är lite mörkare.
Eller ja, vems gör inte de?
 
Godnatt med er, och ha en bra kväll!
Sweet dreams!

Avslutar här med en sån himla skön låt. Låten har nog alla hört.
Men med just denna kille är den galet skön.




Kommentarer
Postat av: Maja

Sjukt skön kväll:)



Även att jag är helt tokig i den låten, sjöng den jämt nä jag va liten, va nästan tvungen avv fälla en tår nu:) Kom nog faktiskt en:p

LOVE it!!

<3

2009-01-31 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0