Tjjjooohoho

Ja idag var de torsdag. Dagen innan fredag!
Och då är de fest! Så idag har jag, maja och peter vart ute i timrå och kollat lite.
Men näst intill utan resultat. Jag och maja fick då lösa vårat lilla problemo
på ett annat sätt. Så hoppas de blir lika bra. 



I morgon blir en strässig dag. Ska först till maja och fixa lite saker.
Sen blir de Matfors. Och där blir vi ett tag. Efter det måste vi på stan en sväng,
på systemet bland annat! Och sen fixa lite andra saker. 
Men efter det, är de nog bara att dra till granloholm o fixa de sista.
Jag längtar tills man sprätter första ölen och andas ut. Haha.

Gud. Jag hoppas i morgon blir en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: annie

åh, vad jag önskar att jag inte hade bokat upp mig i morgon :(

2009-01-22 @ 18:28:27
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0