A, B, C...

    
Ja då sitter man här och blinkar. Har ett par linser i nu. Och de är ju alltid ovant i början, man kan ju även tyckas se dåligare, eller suddigare. Men även de ska ju gå till sig. Slipper ju huvudvärken framöver istället!
Skönt att tagit tag i detta igen så de händer något. 
                                                                      

  För det gick riktigt bra hos optikern, 
  super bra måste jag till och med säga.
  De förgyllde min dag lite!
  Slapp även betala undersökningen.
  Och sånt ler man ju lite extra åt. 
  Men det var ju inte sånt där jätte roligt väder,
  de va lite surt. 
  Iallafall så sitter jag hemma en sväng nu. 



Ska åter ner en sväng sen. Blir ju nästan lite hurtig med alla dessa promenader ner på stan, ett litet plus i kanten kanske? Undra om man kanske ska ta och sola också? De vore ju skit skönt. Jätte länge sen nu, och de syns ju. Blekis jag.

Jaja, annars vet jag fan inte vad jag ska göra. 
Sitta och hoppas på att min mobil ska bli klar någon gång i år

Chao Amigos!. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0