Värd lite deg i soffan!

Som de stod innan skulle jag försöka att ta tag i allt ute i stugan min.
Och de har jag gjort också! Men är inte helt klar än. Så får fortsätta i morgon.

När jag tar en reäl städning, så måste jag möblera om. Känns mer som man städat då. Fråga mig inte varför. Så i morgon blire tvättning för full muggar. Och de sista att göra ute :)

Jag har kommit på att jag vill ha en Sänglåda.

 



För gud vad mycket skrot man kan häva där! Om inte annat kläder kanske. Hur som hällst är det ju hur praktiskt som hällst med en sån. Så får se om jag hittar nån, annars får ja väl bygga en egen. Är ju inte precis gjord av pengar just nu.



Nu ska jag fortsätta se JönssonLigan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0