Tack Anna!

För den fina designen! :)

Fredag idag. Och denna dag känns mycket bättre. Nog om de värker i kroppen som igår, känns de ändå bra. Kanske för att de är helg. Även om jag kanske har som helg varje dag just nu..men riktiga helgen är ju ändå mest helg

Vad blir de ikväll då ? För mig blir de väl att bara vara hemma. Ska väl ta och kika på Let´s Dance. Det är ju ganska bra när man väl har börja sätt det. Men när jag är helt kry igen, ska jag banne mig dra en sväng till stan eller birsta. Har lite som jag måste invenstera.

Ja har väl inte så mycket att skriva om. Lite tråkigt att bara tom skriva.
Så hoppas alla får en bra Fredag!

Kiss and goodby! ♥

Mamma, hälsa tillbaka jätte mycket till Gunilla o Kjerstin!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa designen vart super fin:)

2009-02-27 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0