Ny vecka, nya möjligheter.

Då va helgen över igen. Känns som man just nu lever i ett ekorrhjul. Vilket jag hoppas jag kommer ur snart. Helgen var väl bra den med. Alla hjärtans dag blev att käka med Maja och Anne hos maja. Sen utgång. Helt okej. Igår var vi ett litet gäng på Spaze, de sökte hårmodeller. Natalie kom iallafall med. Kul! Så lycka till ikväll på Södra!

Annars idag är jag hos mor. Har trixat lite med mitt Cv, och skrivit ut ett antal. Så nu är de bara att ge sig ut. Så de blir i veckan. Senare idag drar jag till pappa. Blir skönt. Då ska jag fortsätta med min lilla träning. Skriver lilla, för de är ju en liten grej bara, men mer än inget iallafall! Så får se vilken tid jag åker. 


Ibland känns de som man bara låter allt bara hända för att de ska,
eller för att någon bestämt så. Göra saker bara för att de värkar ska göras.
Eller för att någon annan vill. Men vad vill man själv?

Livet är absolut inte meninglöst. De blir ju vad man gör det till. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag funderar oxå på det där ofta, gör man allt bara fatt det ska vara så eller för att jag verkligen vill?

2009-02-16 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0