Mamma, de kliar!

Here we go. I morse vaknade jag i hassela, av att jag fått vattenkopper. Kände mig hängig igårkväll, men inte detta man vill börja en helg med kanske. Så nicke fick skjutsa hem mig. Och nu sitter jag här som en prickig jäkla salami. De kliar!

Tog nyss en dusch, och ni vet när handukar kan vara sådär hård om dom är nytvättade? De brukar vara en mardrömm annars..men kan ju säga att de va de bästa jag kunna fått just nu. För fyfan va skönt de va att gnugga den handuken längst kroppen. Även om jag vet att man inte ska klia, så hör de väl ändå till. 

Så min helg blir att ligga hemma.
Någon som har nått film tips? Skulle gärna sitta fint nu!
Denna skit kunde ju nämligen hålla i sig i två veckor! Om inte annat är jag en smittorisk minst så länge. 

Jaja, det kommer väl inte finnas så mycket att skriva om dagarna framöver häller. Utom hur fulare och mer prickig korvig man blir. Fy bubblan. Over and out.   

                             
            

Kommentarer
Postat av: maja

aa fan va man känner sig hedrad av detta xD

2009-02-20 @ 14:19:42
Postat av: Anne

Usch din stackare. Ät mycket godis. Krya på dej! Puss

2009-02-21 @ 09:29:58
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0