Fredag den 13.

Idag är de den dagen man vill slippa på året. Iallafall för dom som tror på denna dag. Men Fredag den 13 ska ju bara komma en gång om året? De är väl dels därför den blir så speciell? Detta år måste ha varit ett undantag. För nästa månad kommer dagen igen. Jaja, vi får hoppas alla klarar sig oskadda.

Idag var det tänk att jag skulle åka med sara, marie och lasse till birsta. Men eftersom vädret fortfarande håller sig så fint och även lite varmare idag. Så bestämde sig sara för att stanna hemma och rida istället. Vilket jag tycker hon gör rätt i. Man ska ju ta vara på dom fina dagarna.

Så vi får se när de bär av till stan för mig. Just nu sitter jag med en handuk på huvudet, och inte är klar för fem öre. Så blir väl senare nån gång. Senare ikväll blir de först middag hos mor. Vi skulle bli några stycken där. Så de blir nog trevligt. Men efter det vet jag inte va som händer. Får se vad som hittas på.

Nä nu ska jag dona lite till här.

Hoppas alla får en fin fredag!
Kiss and goodby!



Vi alla tänker på dig dalle, och din familj.
R.I.P


Kommentarer
Postat av: Maja

Du ska väl vara med mig:o

2009-02-13 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0