Eftersom bloggen bråkar, blire jätte kort.

Förra veckan, onsdag, åkte jag till hassela. Träffade både nicke och sara och alla. Var hur kul som hällst. Och skönt att prata med nicke också. om allt på himmel o jord. Vi låg säkart vaken till tre. Båda hade ju faktiskt saknat varandra. Så de var skönt. Sen fixade jag och sara i ordning helenes lägenhet. Hon blir nog glad. Hittade även en oöppnad banan som inte värkade fått nån kärlek på länge. Annars så är de alltid lika kul att vara med dig sara. Love*
 
Lördag så hade jag, maja, modig, forslund, och peter överasknings middag för dalle. Som fyllt år! Men födelsedagsbarnet själv, fick i sig lite för mycket och fick åka hem och sova. Men annars va de en rätt kul kväll. Haha.

Söndagen var som alla andra söndagar. Slappardag. Jag och maja tog en prommis trots vädret. Gick till dalle, och där var vi länge. Sen till modig en sväng.

Har några få bilder sen alla dessa dagar.
Lägger väl upp dom också. Klicka för att få dom större! :P


       

Kommentarer
Postat av: evve

mysig banan ;s :P

2009-02-09 @ 19:24:18
Postat av: Maja

Hahaha den bilden på Dalle har ja inte sett:p

Men vilken mysig helg än en gång:)

2009-02-10 @ 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0