Tjollihopp!

Morgonen var en riktig mördar morgon! Fy sjutton.

Efter att lugnat ner mig lite, så tog jag en varm dusch och sedan drog i mig frulle. Jag skulle nämligen dra iväg till birsta och söka ett jobb. Tänkte även dra in på några andra ställen när jag ändå var där. Men det var så mycket folk så jag tänkte, nä..nu åker jag hem! Bilar överallt! Och i birsta värkar inte trafikreglerna gälla, för vissa.

Skönt att kommit ut svärmen av folk.
Så nu är jag hemma igen. Tänkte fixa till lite i min stuga strax. För senare idag så ska jag hänka på evve till stan. Vi ska gå på systemet och sen kika på lite saker.
Dock har jag inga pengar, fortfarande.



Men nu känner jag mig gladare,
än vad jag gjorde i morse.
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0