Kvällen vart bra.

Den vart super. Jätte trevligt att träffa alla tjejer. Och såklart kom man inte hem tomhänt. Men det hör ju till. Man måste ju få unna sig, även om det kostar. Får se om de är nått att hänga i julgranen.

Fullmåne inatt. Känns som att man kommer vara vaken länge. Är inte ett dugg trött nu i alla fall. Skit. Skulle jag lägga mig skulle jag bara ligga och vända och vrida. Så kom och lek med mig. Haha! Närå.

I alla fall vart pappa jätte glad för min present idag. Jag hade lagt den i bilen på ratten, så han hade något att öppna när han for på jobbet. Där i var det en ost-låda! Han som inte tycker om presenter, så tänkte jag att alla kan ju ha nytta av den. Perfekta presenten.

Chao!

I think I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0