Vad är det för väder?

Idag var det då inge skönt väder. När man vaknat så går man ut ur lilla stugan, och tänker att de ska vara lika skönt som vanligt. Men fyfan va kallt de var! Nästan så de kändes som om det flög omkring snö i luften. Nä, mer bortskämda med sol tack. 

Jag uppdaterade även nyss inlägge sen igår. Fick ju en bild och ett tack från jess. Så jäkla söt hon är lilla Alva! Längtar tills dom kommer hem. 

Idag blir det en sväng på blåberget. Det är de ända jag vet att jag ska göra. Sen göra lite småsaker då. Men jag skulle vilja lämmna cv någon stanns. Men de känns ju som man lämmnat överallt där de kan tänkas ta in nån. Aja, får klura på de där. 

Skriver mer sen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0