Det smälter..

..mer och mer! Idag var det faktist fint väder från början. Så för mig vart det till att stapla ved ett tag. Sedan kom både evve och regnet, och ett jävla piss väder. Men man får väl se de hela lite posetivare. När de regnar smälter väl snön också. Så får vi hoppas på soliga dagar sen!

Annars idag så har jag ätit mina älskade fiskbullar i dillsås ♥, och vart med evve ett tag, även fixat lite med min stuga. Har ju haft så jävla mycket saker i flytt lådor där inne. Så man kan knappt ha rört sig där. Men nu är de bara en kvar. Och lite kläder bort ränsade. Sen vart de till att panta lite flaskor. Synd att evve tog fel på en flaska, hon trodde de var vatten, men det hon hällde ut mitt på ica..var nämligen sprit. Haha! Förlåt, men de var ganska roligt! 

Nu sitter jag och har nyss käkat ett ägg med majonäs, känner en svag må-illa kännsla..att jag aldrig lär mig. 


I morgon blir det till att fortsätta stapla veden, och sen slänga de lilla skrot jag har på släpvagnen. Innan mor kommer och hämtar mig. Ska nämligen följa med henne till stan efter hon slutat jobbet. 


Kiss and goodby! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooo

2009-04-06 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0