April April!

Idag får man passa sig. Första april idag, och då får man luras! Men än har jag inte råkat ut för något. Ni kanske har hört något som löd ungefär såhär,

"alla datorer kommer dö av ett vist virus. Tisdag kväll/natt klockan 00.00, kommer alla datorer dö och inte kommer gå att starta igen. Den som hittar personen som ligger bakom detta får 40 miljoner"

Det förstog man ju på en gång att de måste vart något april skämt. Dels för att de slulle hända kl.00. Då räknas de ju som nästa dag (idag). Vissa tog det jätte alvarligt, ungefär som när de vart år 2000. Men då hände det ju inget häller. Och inatt va de väl ingen som fick sin dator nerstängd? Tur va väl det.

Igår var min mobil klar! Vart skitglad när jag fick sms:et. Så stack direkt dit för att se vad dom gjort med den. Då hade dom bytt ut den helt. Till en ny. Men då bestämde jag mig för att elgiganten fick köpa tillbaka den. Så fick jag välja en ny mobil för ett vist pris. Fick väl välja vad jag ville i hela butiken för det priset, men jag behövde ju en mobil.



Måste ju säga att den jag hade innan va väl kanske en bra skit mobil! Den hade sina bra saker. Men för mycket krångel, så man blev bara less. Så mobilen till höger valde jag. En Samsung U600. En lila. Röd va också rätt schysst. Men den va slut. Hittills funkar den helt galant! Nu fattas bara lite pengar på mobilen. Men får jag vänta med.

Kiss and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0