Hello Bello!

Here we go again. Nu är ena tossen helt klar! WOOHO! Men tyvärr ville de inte ta båda sammtidigt. Så har fått en ny tid till den andre. Iallafall så har de tagit bort sidan av min nagel, sen skar de bort, och frätte en bit av roten (låter skit äckligt, jag vet). Och nu kommer de inte växa där på sidan mer. 

Ett jätte tack till min käre mor som ställer upp och följer med mig!
Du är alltid mitt bästa stöd. Tack! ♥




Så nu sitter jag här med benet i högläge (var tydligen bra). Men som lite tröst, lämnade jag tillbaka en tröja (vilket var tråkigt) men köpte mina älskade skor!! Kan tyvärr inte pröva dom nu, så får vänta ett tag. Tur de är 14 dagars öppet köp.

Känner mig riktigt glad idag. Vaknade med ett toa besök, kan man säga. Var så jävla närvös! Och det blev bara värre. Men kom såklart hem, glad som en sol! Ingen antibiotika behövdes häller. Glad är jag för det! Blir bara att knapra alvedon förmodligen.

Nu blir det till att vila, någon timme, sen ska jag göra mig klar. Får se när sara är klar för att åka.

Hej hopp propp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0