Jag kostar.

Vad skulle jag göra utan er? Mor och Far? När min ekonomi har kommit igång,
lovar jag att ni kommer märka det. Vänta bara.
Tack för att ni ställer upp iallafall och hjälper mig! Me loves you.

Annars var jag nyss på vårdcentralen. De gick bra, fått antibiotika nu, och sen tog de lite prover. Nu jävlar ska jag få till detta. De lindade iallafall om mina tosser också. Och så ska de vara tills på fredag, då jag ska dit igen. Jag får igentligen knappt göra något på ett tag, hällst ligga hemma med fötterna i hög-läge! Hur ska man klara de!? Kommer ju grina av överskotts energi. Eller bara bli fetare.


Om någon timme beger jag mig till Mörtsjön city, in Hassela.
Men nu ska jag först och främst dra mig innåt en sväng, har ju nämligen fått paket från kina! Owowowo! 



Hej på er, era små tomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0