Ja då var man där själv.

Efter att ha läst och läst andras bloggar, beslöt jag mig för att skaffa en själv. Bättre sent än aldrig som man säger? Jag har ju bilddagbok också men det är inte samma sak. Då är det ju mest bilder här är de ju mer skriva. Och eftersom jag älskar att skriva passar de ju bra. Man ska ju utnyttja sina kunskaper har jag hört. Annars är det jobbet som gäller just nu. Men vi har ganska lite att göra så de blir väl att man tar de lilla lugnan, så man har jobb hela dagen ut. Och jag lider inte. ;)

Kul att skriva första inlägget! Lär ju skriva mer sen. 

Tjipp o hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Wohooo! I was the first one. Grattis till bloggen jossan.

2008-07-09 @ 09:09:15
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0