Patreey!

Ja lite uppdatering om fredagen och lördagen. Efter dagens tripp på birsta i fredags med Evve och Nicke, vart det en jätte lugn kväll. Satt hemma på bällsta några stycken, med lite smugga och Cola! Så det hände inte så mycket den kvällen. Fredagarna blir ju oftast så nu när man jobbar och så. Sen var de ju så jäkla varmt!

Lördagen började med en sväng till stan. Vilket inte var så skönt eftersom min ac i bilen måste fyllas på. Och ni vet ju själva hur varmt det vart! Helt otroligt. Iaf så satt jag och evve efter trippen på stan hemma hos mig och drack lite drinks. Medan nicke och ante var och kikade på vattenskid tävlingen. Vi hann ju inte med dom. Men de va rätt skönt att bara glassa. Hehe. Så grillade vi, var några stycken hemma hos moi ett tag. Hade även en "bong" (öl hävare). Den användes flitigt också. De va rätt kul. Eftersom de var crousing hemma i Matfors, så tänkte vi dra upp på byn och kika innan smedjan. (Alla drog dit sedan). Men så vart det ju inte. Vi satt ett bra tag hemma, och när vi tänkte dra upp hade alla redan åkt på smedjan. Så de var bara att dra dit på en gång. Och jäklar vad det var mycket folk och bilar där! Träffade mycket gammla godingar. Vi drog även till Jess o/c ett tag. Var jätte kul att träffa alla där med! På natten blev det käk på Big Boy. Tror vi kom hem vid halv fem eller något. En jätte lyckad kväll tycker jag. Hade sjukt kul! 


Tänkte använda kameran som man oftast glömmer nu för tiden. Men såklart var mina batterier slut. Hade ingen laddare och köpte inga nya häller. Men tog några enstaka bilder med mobilen bara. Måste bli skärpning på den fronten! Bilder är ju så kul dagen efter. ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

jag saknar att umgås med er:( RING MIG NÅT!

2008-08-05 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0