Muppjävlar.

Idag skulle jag åka på jobbet kl 6. Men när jag hörde klockan ringa, och känner hur lite småkallt / rått de är  i stugan så var de inte så  populärt att kliva upp. Och absolut inte när man har en myspropp brevid sig som aggerar element till en själv. Så jag bestämmde mig för att snooza ett tag till. Så kom kl 07 istället.  

Inte har lönen kommit in häller. Måttligt läss. Fick lönebeskedet igår, så vart överlycklig eftersom då kommer nog lönen in på kontot. Annars kommer de på avi. Men förmodligen kommer de väl på skit jävla avi helvete! Bajs. 
Men får hoppas jag får avin idag isf så nicke kan ta med de hemifrån när han slutar. ååh.

Aja, skriver mer sen.. 



14.00

Ja då var de värsta gjort idag
. Sen ringde jag nyss till nicke och kolla om jag fått någon avi. Såklart hade jag de. Hatar när folk är så dunder säker på saker och sen blir de kattskit. Tex som att jag skulle få lönen på kontot!! Aja. Finns kanske värre saker, men de va störande ändå för nu måste jag in till stan igen. Men tur den kom idag och inte på måndag. För då hade jag blive galen. Haha.

Annars hade man arbetsintervjun för en stund sen. Det gick jätte bra. Men jag har fortfarande ont i magen. Får se hur detta slutar. Nu ska jag iaf dricka massa vatten sen vänta på att nicke och evvis-pevvis ska komma! Hoppas vi ska käka sen! Jag är as hungrig! 

  



Puss hejs i sommar-värmen alla snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0