Morning glory!

Pigg och alärt? Nja, de vet jag väl inte. Gick upp mycket senare än tänkt i morse, så ja trodde jag skulle komma bra nog sent på jobbet. Men icke sa nicke. Jag han till bra tid ändå! Så skönt när man kan börja lite som man vill. För ibland känns det ju bara som, kliver man upp så kommer någon skjuta en själv plats, då stannar iaf jag gärna kvar i sängen. Hehe. Men det kanske bara är jag som får sånna fantasier.

IDAG ÄR DET FREDAG GOTT FOLK! Vad ska alla göra i helgen? För mig blir de ju inge spec. Eller spec och spec, ska ju till Hassela och träffa några godingar! Men som sagt blir de ju lugnt. Jag är fortfarande inne på film. Så får väl se då. Annars idag när jag klev utanför dörren från min lilla stuga, så tyckte jag vädret va riktigt fint! Men då kommer man till stan så är de aldeles blå/grått på himmlen. Kändes nästan som de regnat en skvätt tidigare här.

Usch, nu är jag hungrig! Och vi fikar inte förrän halv 9. Får se om man klarar den kampen! Jag och nicke har även tänkt "krympa magsäcken" tillsammans. Haha. Låter ju ganska roligt men de är nog en bra idé! Vi har ju käkat upp oss båda två ganska reält *hum*. Nått måste vi göra, känns som man bara äter mer och mer för varje dag! Eftersom jag har så svårt att ändra på min matvana, så fick jag tips om att äta lite mindre varje gång bara. Värt att försöka! 

Lägger upp en bild på min goprupp, som alltid har koll på oss ♥ Saknar dig.



Tjao!

Kommentarer
Postat av: natalie

tack för svaret iaf.. :/ hoppas de löser, för vi ska åka på semester i två veckor så de känns lite surt o inte va tsm lixom :s aja.. hu äre me dej då? kram

2008-07-11 @ 10:29:51
URL: http://nataliemelin.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag har krympt min, inte värt det. Det håller ändå inte.

2008-07-16 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0