Helgen!

Här kommer min lilla uppdatering om helgen. Fredagen hände de väl inte så mycket, först vart det lite grillning på mörtsjön. Sen drog jag, Nicke, Sara och Jocke och kika på någon fest, men den sög rättare sagt (ganska förutsebart). Så vi åkte till Jocke hos Helene ist och satt där. Klockan gick ganska snabbt så vi drog sedan hem och sov. En kväll med ganska lite att göra, men det gjorde absolut ingenting! Tror vi alla var rätt sega!



På lördagen vaknade jag och Nicke ganska sent. De vart glöhopper till frukost, vilket är så jädrans gott!! Iaf, så drog vi ner till Helene igen och skulle se om vi skulle hitta på något kul. De var då vi kom på att Jocke hade ju också guitar hero,(Sara hade nämligen fått låna Annes guitar hero för någon dag sedan). Så vi snodde med en gitarr, drog till Nicke och körde lite guitar hero tunering! Jag gjorde såklart chips och dip till! Hehe. Tror hela dagen gick åt till att spela de och Tecken. Fast jag var ju såklart sämst på guitar hero, så jag satt mäst bara och svulla. Men någon måste ju göra de också! Lite senare åkte vi och hämta Anne i stan med. Så då satt vi en full bil, jag Nicke Sara Anne och Jocke och försökte få fram nått att göra. De gick åt pipsvängen! Då vi drog änengång till mörtsjön. De sluta med guitar hero igen! Men de va ganska mysigt att vara tillsammans och göra nått sånt. :) Och vid tolv någon gång knoppade jag och Nicke. Anne åkte, och Sara och Jocke såg tydligen film ganska länge. En annan var ju helt död och somna som en stock.
Men nästa helg blir de lite mer parteey, för efter den helgen åker jocke hem igen. Längrar nästan redan!

Söndag är ju alltid söndag. Mycket slöande, lite bus hos Helene med Linnea. Sen gjorde vi hemmagjord pizza! Och den vart asgod! Även om den inte såg så frästande ut först. Haha. Och på kvällen så drog ju jag och Nicke till matfors!

Så sammanfattningen av denna helg,
En lugn men ändå kul helg med några av dom bästa..utan en droppe alkohol! ;) Skönt. 

Hejsvej. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0