Godmorgon alla glada!

Skönt med fredag än engång! Idag blir de nog också en slapp dag som de ser ut. Men fint väder hittills! Snart är de fika också, tror inte min mage har kurrat så mycket vid denna tid. Men de är då som fika sitter bäst! Hehe. Annars blir de att ringa till elgiganten idag. De lovade nämligen att min mobil skulle komma denna vecka. Så när hon ringde (förra veckan), så frågade hon om jag ville ha någon försäkring på den. Och jag tog ett halvårs. Men frågan är när den börjar gälla? Säkert när jag sa ja till det, dvs. förra veckan! Men så får de fan inte vara! Jag har ju inte änns fått mobilen, och vet inte när den kommer häller, eftersom de gått en vecka nu. Ja menar en/två veckor betyder faktiskt också mycket av en försäkring. Min mobil gick ju faktist sönder när de bara var en vecka kvar på försäkringen! Så jävlar om den redan är igång. Fan vad jag hatar Elgiganten. Iaf, när de gäller sånna här saker. Nu, Fiiiika!

Nu har jag ringt till elgiganten, min mobil kom idag! Tur för er! Haha. Sen började försäkringen gälla när jag hämtat ut mobilen, trodde hon. Trodde? Aja, bäst att spara kvittot. ÄNTLIGEN MIN EGNA MOBIL IGEN! Weeei :D




Uppdat. 

Ja, då var det bäcksvart på himmlen, och med massa regn! Tur man ska köra bil lite sen så man känner sig säker. Hehe. Men tänkte väl iaf jobba ett tag till. Nicke den skithögen slutar ju 13.15 på fredagar. Tur han. Fast i detta väder så kan jag lika gärna jobba. Undra vad de blir ikväll då? Ska till Hassela. Men där vet jag inte vad som händer. Det lär ju visa sig.

Alltså de mörknade ner rätt mycket här inne nu när de vart svart på himmlen. Nästan så man vill mysa ner sig i ett täcke och myspysa med sina allra bästa! :D Blixtrade även precis, och ett jäkla dunder till och från!! Ohohoho!
Nä, åter till jobbet! Jag har faktist saker att göra nu! 

Hejdå muppsisar!
 

Kommentarer
Postat av: elin

jossan kossan vi måste göra nått jag har semster:D

Pussiii

2008-07-19 @ 16:41:32
URL: http://elinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0