Beerfest!

Ja, just nu sitter vi och kikar på beerfest, tillsammans med massa blodpudding! Och de är ju bara för gott! Gud. Sen var det så länge sen man käkade de också. Yammi. Synd de inte räckte till matlåda bara. Ikväll skulle jag vilja dra på Bilbingo, men de är ingen som vill hänka på (?) Hehe. Vissa kanske inte tycker de låter så lockande men det är faktist rätt kul! Sen billigt med bra vinster! Fast får väl ta den smällen att jag inte kommer iväg. Idag skulle jag igentligen byta ruta på min bil också, men då vart de någe strul så de vart uppskjutet tills i morgon. Får leva med fars bil en dag till. Hoppas bara att den blir klar tills helgen för vi tänkte ju dra till Hassela på fredag. Och på tal om fredag, så såg jag att det skulle regna hela helgen? Fyy. Då hoppas jag isåfall på film med chips och dip!

Någon som vet någon bra film?

Hejpa. ♥



Kommentarer
Postat av: Anne

JAG VILL PÅ BILBINGO!! :) Puss

2008-07-09 @ 21:39:14
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: Maja

Skulle ringt mig:P Jag hade lätt följt med:D

2008-07-10 @ 17:47:31
Postat av: Maja

I Am Legend, A Man Apart:)

2008-07-10 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0