Aldrig mer.

Precis. Jag ska aldrig mer klaga att tiden går för fort! För idag har den iaf gått så jäkla sakta. För sakta. Och nej, jag är inte en människa som bara klagar och klagar. Men varje gång jag kollat på klockan, är den lika lite. När ska tiden börja gå som man själv vill? Tänk vad bra! Aja, nu vill jag också hem. Anna ska dra nu hon. Men jag kan värkligen inte dra nu, för missa ju någon timme förra veckan, och på fredag blir de också mindre timmar. Hällst skulle jag behöva sitta jätte länge nu några dagar! Men va gör man när de inte finns nått att jobba med?

Har även fått lite fredags-lön-nojja. Har nämligen skrivit en nota på vad jag ska köpa på fredag. Men kan säga att de är nödvändiga saker, så för er som tänker, hennes lön kommer nog gå fort. slös-fia. Släng er i väggen!
                                      


Sitter och tänker då och då på Johanna. Just Johanna kanske inte säger er så mycket. Men Johanna Magnusson heter hon och är syster till Anna-Lena, fars kääring (observera 2 ää:n). Iaf ska hon ha barn nu innom kort! Tror tiden går ut om 2 dagar högst. Kul de ska bli! Jag är jätte nyfiken vad hon/han ska heta! Jaja, vi får se när de lilla livet tittar ut. :)

Nä nu är jag helt tom i kupan. Så..

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHA va rolig du är som tänker på mej! Händer att jag tänker på mej själv oxå! Kom med några namn förslag vet ja, vi har fått torka på namn, de fanns massa namn i början men nu när de liksom är dags har vi inte några just.

Vilda Matilda va du snaggade till Niklas, ser helt ok ut! Bra jobbat. Nä nu blir de middag. Ha de så bra! Kram kram // Johanna



2008-07-22 @ 19:29:11
URL: http://johanna-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0