Några dagar sen..

..man skrev.
Nu har även julafton och så varit. Jag fick fira den hemma, med alla nära och kära. Var även i hassela några dagar. Fick lite egen tid med sara också. Älsklings tösen. Måste ju bara berätta att igår morse tänkte jag och nicke dra in på mellandags rean. Och de gjorde vi. Synd bara att inget var öppet! Utom mediamarket o dom. Men vi hade inget på dom att göra, så fyndade 2 matlådor på Willys istället. Haha!

Ja, som ni vet är man tillbaka uppåt. Igårkväll vart det till att packa upp alla påsar jag haft här uppe. Kläder o annat skit. De tog sin tid, men nu är de nästan klart. Fick ihop en hel del smuts tvätt också. Jag tycker inte om när kläder legat i plast påsar länge. Då känns de som de bör tvättas efter ett tag. Så ska ta och lära mig tvättmaskinen här också i morgon tänkte jag. Så hittills går de väl bra här uppe. Lite ensamn nu bara. Tv kanalerna vill inte som jag vill. Men de fixar väl sig snart. Äntligen har jag även mina högtalare! Vad vore allt utan musik? Exakt.

Idag har jag jobbat. Var inne på hotellet denna gång. Fick lära mig lite olika saker. De gick jätte bra iallafall. Hade faktiskt riktigt kul. Jag gick ju inte själv, så de vart mycket flummerier. Jobbar även i morgon, men då blir det ute i lägenheterna. Har tydligen jätte mycket att göra då. Fast börjar inte förrän 10, så får lite sov morgon. Skönt.

Annars nu har jag pysslat lite. Gjorde mina apelsiner! Så nu luktar de även jul här hos mig! Wiiho! Var ju tvungen att knäppa en bild. Så här har ni mina apelsiner, så får ni hare kingen! Heejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0