Jag ska klara detta.

Nu har jag bestämt mig. Jag ska fortsätta i åre. För vissa är det en baggis att bara fortsätta själv. Men för mig är de inte lika enkelt. Jag har nästan aldrig gjort något själv. Har alltid måstat haft någon med mig. Och vill inte den personen, lägger jag också av. Men nu ska jag visa att jag ska klara de. Ska iallfall försöka. Jag kan ju faktiskt inte säga att jag inte klarar de förrän jag testat. Som tur är så vet jag att alla finns kvar där hemma, så många som peppat mig till detta. Så nu ska ni allt få se. Och såklart vill jag gärna ha främmande så mycket som möjligt! Alltid trevligt. Och nu finns de ju sovplatser så de skriker om de. Haha. Sen får vi se hur allt visar sig. Men till en början blir jag ju själv där. Tur man har en underbar familj, vänner, och hyresvärd såklart. Ska även fixa mer kanaler också till tv:n. Sen får ja se om de blir annat internet också, kanske bredband eller något. Ska få låna ett modem till de av nicke om de hittas igen. 
Nä, detta lär nog gå bra de

Igår kväll kom nicke och hans mor förbi hemma hos mig, och fråga om jag skulle med till hassela. Så jag åkte med, vi käkade pizza och såg senare på kvällen mamma mia. Den va värkligen jätte bra! Som de flesta har sagt. Sen var de bara att gå upp rätt tidigt. Nicke skulle träffa någon kille, om praktikplats. Vi var kvar i stan ett tag, va in och hälsa på hos mor på jobbet och käkade lite godis. Sen blev de inte så mycket mer. Så sitter jag här nu.



En sak som inte är så rolig är väl att snön håller på att smälta bort!? Kunde den inte fått stanna ett tag till iallafall? Hoppas inte allt smälter bort bara. Men som sagt, den mästa snön kommer säkert efter nyår. Vintern bara skjuts mer och mer fram. Fast kan ju säga att i stan är de ju värst. Men där är man ju inte allt för mycket häller satt. Så än finns de väl hopp att snön ska finnas kvar till jul! :) Men när man är i åre behöver man inte vara orolig. Inge plus grader där inte. Och mycket snö! Skulle ju inte suttit fel med en skoter där. Leder alldeles utanför där man bor också. 

Aja nu ska jag dona lite med annat! Hejsvej! Puss ♥

   


Kommentarer
Postat av: Anne

Hejja Jossan! Jag har inga som helst tvivel på att du kommer klara dej "själv" där uppe. Snart kommer juh alla turister och du får se mycket folk. Jag och Niclas kommer gärna och hälsar på mer än en gång under vintern. Vi brukar juh åka upp till fjälls. Hoppas det löser sej så Niklas får jobb där.. det vore juh super skoj för er!! Jag är stolt över dej att du ska försöka själv! Med mej är det rätt bra.. uppochner. Idag har varit en bra dag, Niclas fyller år och jag har varit ledig och städat nästan hela dagen. Vad händer på nyår föresten? Jag är ledig då =) LoveYou! <3

2008-12-18 @ 00:04:36
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: annie

Det kommer säkert gå jättebra! Är nog också lite som dig, att man vill ha med någon jämt när man ska göra något. Starkt att du tänker stanna kvar! :)

2008-12-18 @ 11:27:00
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0