Hello Hello!

Just nu sitter jag och nicke i stan. I morgon drar vi ju 50 pers till Åbo! Julbordet here l come! Och baren såklart! Haha! Ska bli så jävla kul. Men måste in på systemet först innan bussen går. Jag har som vanligt har beslutångest över vad jag ska ha på mig. Men inte så mycket att göra åt just nu. Har ju inte med mig nå mycket kläder hit.
 Byxor eller kjol?? Byxor eller kjol??
Jaja, vi får se vad de blir. 

Härligt att de har snöat idag! Kommit riktigt reält också.
Synd de slutade nu på kvälls kvisten bara. Kanske får en vit julafton ändå. :)


Nä nu ska jag kika på
NEXT!


Tjiiing Tjiiiing!



Kommentarer
Postat av: annie

SNAAART FÄÄÄR VIII! ;) <3

2008-12-03 @ 02:31:05
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0