Åre - Sundsvall - Hassela




Ikväll drar jag och evve hem en sväng. Tänkte vara kvar här i åre, men vi har lite saker att hämta innan allt är installerat här i våran lilla lägenhet. Passa ju bra att hämta de nu när vi ändå är ledig. Men åker bara hem till matfors, har inte råd att åka för mycket hit och dit. Väldigt knapert med pengar just nu. Sen lördag ska nicke hämta mig. Så ska jag vara där tills ja far till åre igen. Kan ju hända att jag åker hem till han tidigare också. Vem vet. Och ja, jag vet att jag inte vart borta så länge, men ändå saknar man vissa. Hihi. Har även datorn kvar här i åre, så kommer inte att skriva nått mer i helgen. 

Idag stötte jag och evve på våran äckligaste toalett hittills. Det låg en hög med ner pissade handukar! Fyfan säger jag bara. Men detta är bara början.









 


Hon fyller nämligen 48år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0