Galematias

Får man säga, äntligen näst sista dagen? Jodå, nu får man det. För nu är de näst sista dagen här på jobbet. Och just nu känns det -sååååååååå hääääääääääääääär- skönt. Jag blir fan sjuk av att inte göra något. Men men, har nyss haft våran traditionella morgon fika. Jag bakade nämligen scones igår med salami i. Dom vart jätte goda. Så hade med mig en sån med ost och sallad på. Mumms! Men är gris mätt istället nu då.
Anna sitter och kikar på Supersize Vs Super skinny, tror nästan jag också ska hitta nånting att kolla på. Tiden lär ju gå lite snabbare. Men problemet är att jag har inga lurar! Inte vad jag sätt iaf. 

Jag har hittat min favorit knaprare! Läkerol Pitaya! Den är så jäkla god. Ja trodde där ett tag att min mage skulle gå i KK, efter så många jag proppat i mig. Men de värkade gå riktigt bra. Annars kan man ju bli lite halv knepig om man käkar mycket sånna där olika saker. 

                     

Satt och tänke också på, hur kul är de igentligen att läsa att jag tycker om läkerol? Men när man sitter och gör absolut ingenting om dagarna, så är det svårt att skriva om vad man gör/har gjort. Nog för att man inte behöver skriva om sånt i sin blogg, men ni fattar. Kan ju skriva om funderingar och tankar man har i huvudet med, men där är de också ganska öken just nu. För när man har såhär tråkigt om dagarna, då blir man helt trött och stinn i hjärnan. Nästan så man inte kommer ihåg, vad gjorde jag igår kväll? De är riktigt synd om oss! Nä, inte riktigt kanske. Är ju bara EN DAG KVAR!



För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.  -
Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Evve

Hahaha vilken syn , det skulle vara typiskt dig (nalle puh saken :P)

2008-08-07 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0