Torsdag vs Fredag

Någon som hade fint väder igår? Kan jag ju aldrig tänka mig. För fy fan va det regnade. Jag och nicke var i hassela då. Fanns ju inte så mycket att göra precis. Och när jag får lite att göra, blir jag alltid sugen på gosaker! Så vi gjorde massa marängswish! Syns de att vi älskar det? Jag visar det såklart med ett hjärta. Alltid lika kul med chokladsås. Kvällen slutade iallafall att vi åkte hem till Matfors.



Men idag var det fredag. Men lite bättre väder måste jag säga. Fast jag sa ändå inte bra! Det blåser som bara den, + att det kanske inte är så varmt. Men ska väl inte klaga. Det regnar ju inte iaf! Snart ska vi upp på byn och handla med evve och nicke ska på banken. Sen ska vi även hämta ut allt dricka. Ikväll blir de ju nämligen fest! Ska börja med att vara hos maja. Där vi ska käka och så. Maria ska ju vara med ikväll också. Så jäkla kul! Och så längesen! Även längesen vi var bara tjejerna. Nog för att det fattas massa. Men ibland kan inte alla osv. Jag hoppas värkligen att denna kväll blir en bra kväll! Med mycket skratt och flumm.

Får inte glömma att ladda batterierna!

Uppdat. blir väl mer i morgon. TJAAAO!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa! Fy fan va kul de ska bli:) Va ska Nicke göra då?

2008-08-29 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0