The Departed.

Ja, gud vad jag hatar datorer just nu. Eller att inte ha en egen kanske jag ska säga. Inge kul när de knölar med andras. Eller ja, den jag pratar om just nu är pappas. Vi är många som sitter och använder den, men just när jag sitter med den, så ska de såklart hända nått. Den bara slog av, och sedan gick de inte att komma in igen. Så nu kommer jag automatiskt in på en "gäst användare". Drygt. Allt är nytt och oinstallerat, går inte änns att gå in på en internet sida genom vanliga vägen. Tror de är dags att formatera om skiten. Och hitta en egen data.

Förut satt vi och såg en film, The Departed, som gick på tv:n. Och när de va i slutet av filmen, när den va som bäst..vad händer? Jo kanalen försvinner!! Och värkade inte vilja komma tillbaka. Så vi fick aldrig veta de vi ville få reda på. Jag vart skit lack, och gick och koka ris istället. Men som tur är har vi filmen hemma snart. Klarar inte av att gå runt utan att veta. Haha!

Måste även till lägga att Leonardo Dicaprio är skapligt snygg i denna film. Jesus Cries!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vet! :p men det är ju bara att fråga vad dom ville :p

2008-08-20 @ 21:11:44
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0