Vilken helg alltså.

Denna helg har varit så otroligt bra,
ville inte att den skulle ta slut.

Fredag kväll åkte jag, maja och evve ut till stöde och grejjade med majas bil. Sen på kvällen var vi hos evve och färgade håret och sånt. Även nicke kom dit en sväng. Jag och han for sedan hem till mig och såg nån film o sov.

Lördagen drog jag och evve till maja vid 12, och sedan for vi vidare mot stöde. Vi skulle nämligen grilla i ljungaverk hos löven innan vi skulle på folkan där. (eller va man kallar det). Där va det jätte trevligt, hamnade på 2 andra förfester också. Men jag har kommit på att det inte är bra att vara på för många förfester. Man kan bli ganskla full då.

Väl inne på självaste forumet så träffade man många favoriter! Jag hade så jävla roligt, även om jag kanske va vingligast på hela stället. Men någon gång måste det vara min tur också. När vi var tillbaka i stan igen på natten, slutade det med att jag drog på max och mötte upp nicke och dom andra. Jag och han for sedan till matfors och sov hos mig.

Söndagen var jätte mysig och onyttig. Massa mys, film och mat. Vi åkte till maja och hängde ett tag, där även räven och johnny befann sig. Tror alla utom johnny va rätt trötta.

Man somnade ganska tidigt kan jag säga på söndag kväll.





Idag har jag bara tagit det lugnt. Satt upp någon gardinstång och bäddat rent, städat lite. Men också kollat lite igen efter nån lägenhet. Men vill ju ha hällst så att Limpan kan vara ute. Ska i alla fall fixa klart mina skåpsluckor nu denna vecka, så jag kan knäppa lite bilder och lägga ut lägenheten.

Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0