You're like candy.

Lite dålig uppdatering kanske.
Men jag har inte haft en tanke på att blogga faktiskt.

Idag är första kvällen och natten jag är själv på nästan en vecka.
Känns lite tråkig. Men man överlever. Tur jag har min lilla spookie wookie honey pie, Limpan!




Annars i veckan så har jag hunnit med att jobba natt. Vilket gick jätte bra. Sen jobbat vanligt. Även varit i hassela och i brorsans stuga och myst. Har även kirrat lite på bilen inför besiktningen. Ska göra en sak till bara. Sen får man väl hålla tummarna. 

Har även bestämt mig för att sälja lite grejer. Så pass att jag ska få ihop till en soffa. Och tror jag kommer närma mig om jag får allt sålt. Ska bli spännande!

Nu, fortsätta se på BB. 
Ciao amigoz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0