Veckan med stor V.

Dags att sova strax.

Idag blev det 1års kalas för lilla Freja.

Hos Maria och Rickard. Va jätte kul, och maria hade gjort jätte mycket gofika.

Nu har man varit hemma och sätt på underbara solsidan, och bara slöat. Har suttit och tänkt och hoppas på att jag ska ha råd med en klippning efter jag fyllt år.

Men kommer det in nå extra cash, så kommer säkert allt måsta gå till räkningar. Eftersom jag får en sån piss lön denna månad. Usch, känns så trist. Men ska hålla tummarna, för har inte klippt mig sen början av förra sommanren.

Kanske på tiden nu då?




I morgon blir det först träning på förmiddagen.
Sen ska jag in till stan och göra det alla tjejer som fyller 23år får börja med. Cellprovtagningen. Är lite närvis, men det kommer säkert gå bra. 

I veckan börjar det andra allvaret. Nya inskolninarna!
Shit, den här veckan kommer bli spännande. 

Undra om jag kommer kunna somna inatt? 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag fick oxå värdelös lön den här månaden:( trist eftersom jag ändå jobbade julafton. Tycker man borde få in en bra slant då.. Tur vi får vårt lilla nöje ändå i feb;) längtar:D

2011-01-24 @ 04:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0