GLAD GLAD GLAD!!!

Känner mig så himmla sprallig och glad just nu.




Först och främst har jag fått jobba jätte mycket denna månad.
Sen denna veckan har turen bara fortsatt. Ska inskola mig på två nya ställen nästa vecka. Var av ett är i stan! YES! Min plan går åt rätt håll i alla fall. Får hoppas det är nått bra ställe så man kan fortsätta där.

Idag blev det först att åka in till stan på förmiddagen. Umgicks lite med Dess, och for till Majsan och hämtade upp lite saker. Fick även fingrarna ut arslet och köpa lite spolarvätska. Sen blev det direkt hem och jobba. Så har nyss slutat.

Nu snart blir det film. Ska mysa till det med glass med varm hjortronsylt på. Mummmms!

I morgon ska jag umgås med kontaktpersons tjejen, och även på kvällen åka och hälsa på Maria. Ska bli så kul!

Tänkte även om man skulle ta och träna i morgon på morgonen,
innan jag sticker till stan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0