Det går bra nu.

Inskolningen idag har gått jätte bra.
Andra och sista dagen i morgon. Den kommer nog gå minst lite bra. Sen är det nacksta som gäller i några dagar. Och jag är lite mer nervis inför dom.

I natt kunde jag i alla fall inte sova alls. Eller jag somnade men vaknade varje timme. Trodde jag skulle bli galen på mig själv. Men jag vaknade med panik och trodde att jag försovit mig. Och jag såg i syne vad klockan var osv. Va helt slut när jag väl skulle upp. Var väl lite närvis inför idag också kan jag tro?

Handlade även lite nyttigheter idag. Hade 50% rabatt på allt frukt och grönt. Och eftersom jag ska äta mer sånt så passa jag på. Synd de inte håller så länge, så kan ju inte köpa för mycket.

Får se om det blir någon träning i morgon.
På torsdag kväll vill jag i alla fall simma. Antingen med någon eller om jag så ska göra det själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0