Skit natt.

Inatt har jag inte fått många timmars sömn i alla fall.
Sluta med att jag låg på min egna soffa och försökte sova.

Igår köpte ju jag och tjejen snabbkäk och såg på film. Tänkte ta en sallad som vanligt, men det fattades typ någon 10:a att jag skulle ha råd. Så fick ta en billig pizza istället. Jag som älskar ost och skink salladen!

Senare på kvällen började magen kännas lite konstig.
Och vid halv tre inatt, så exploderade det i min mage! Fick springa upp och..ja...hela jävla systemet trodde jag skulle komma ur. Haha. Helvete vilken grej. Och självklart stoppades det inte efter den "smällen".
Han bara gå och lägga mig, så va jag tvungen att springa upp igen. Slutade att jag la mig på soffan, och runt kl 5 somnade jag kanske.

Det gjorde så ont i magen att det faktiskt kom tårar. Hua. Kommer alltid äta sallad nu, och har jag inte råd, får det va. Känns det just nu i alla fall. Idag mår jag faktiskt hyffsat. Man är väl lite omtummlad efter kriget i magen. Men det värkar ju inte vara nån magsjuka eftersom jag får behålla käket idag. Hittills.



Nä, men jag går och tänker att jag är jätte frisk och mår bra.
Ska ju dra och jobba strax. Och har många jobb dagar framför mig!



Lägger upp en bild på min mys Limpan som har varit ett riktigt rackartyg idag!
Men hon är ju så fin så va gör man. Fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0