Pyjamas-kul.

Äntligen är man människa.

Jobbade fredag och lördag.
Men på lördag kväll var det fest.
Det efterlängtade pyjamas partyt. Och jag hade super kul!

Men igåe va man inte riktigt människa. Och stackars Dessie som gjorde illa nyckelbenet igen. Så jag, Evve och Axel va med henne på sjukhuset halva söndagen. Avslutade dagen med en redig kebab tallrik.


En liten bild på mig, Evve och Maja.


Dess fina bula.



Idag har jag fått lägenheten städad, och har diskat, bäddat rent osv. Ska skura sen också. Blev även våldgästad av Nicke som hade slutat jobbet. Dagen har gått så himmla fort!

Så nu måste jag hoppa i duschen,
ska dra iväg och vara barnvakt ikväll.

Hej påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0