Nyklippt och nyfärgad.

Äntligen har jag fått bort allt slitet hår.
Tog bort så pass mycket att de inteär något slitet kvar. Lika bra.

Så det känns lite annorlunda, men ändå super!
Sen slängde jag i en färg nu när jag kom hem från fader.




Vissa kommer säkert säga att dom inte ser någon skillnad.
Men kan säga att tog bort en rätt bra längd. Haha. Men de va de värt! Men tack vare min f.d korta sida, så kunde jag inte klippa upp håret så mkt. För de skulle bli helt fel på den sidan. Så det får jag göra nästa gång då korta sidan växt lite till.


Nu blir det mysa hemma bara.
Tända lite ljus o dra i mig lite popcorn. Sen sova, och jobba i morgon!



I morgon vankas även pyjamas partyt! Längtar som ett tok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0