Hey brunöga!

Nu är mina linser beställda. 
Nästa vecka ska jag åka in och hämta ut ett paket för ett halv år.
Så bort med dom gröna, dit med dom bruna.



Som man har sagt förr, men aldrig håller, så ska jag börja ta tag i kroppen. Börja närma sig utomlandsresan nu. Tills nästa vecka kommer jag ha ett tränings/kost schema. Känns så roligt att ha något att gå efter. Vilket kommer resultera att jag kommer kunna uppnå mitt mål lättare. Jag är en av dom som måste ha några riktlinjer att följa, annars skiter det sig.

Va ju lättare när man hade någon sport att träna i. Då va det ju lixom också ett schema man hade. Så nu jävlar. Detta kommer bli super! Tänker inte göra schema läggaren besviken, haha.

Nä, nu måste jag göra mig klar inför jobb. 13-21.30 blir det idag.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0